Best i Mat og drikke

  • Sorter etter:
  • Mest relevant
  • Mest nylig
  • Høyeste antall anmeldelser
loading

Nyeste anmeldelser i kategorien

  • Lars anmeldt
    Fiskeruta

    Frysebilen åpnet, dampen sto opp, og det luktet friskt av hav. En liten fest for sansene før maten var i fryseren.

  • Saron Mehari anmeldt
    Burger King

    Ryddig lokale og maten var varm, så jeg følte meg fornøyd. Personalet virket på, og bestillingen kom raskt. Grei fastfood-opplevelse.

  • Ringo Star anmeldt
    HelloFresh

    Rettende var skikkelig gode, og jeg følte meg fornøyd etterpå. Men emballasjemengden trekker litt ned. Ellers topp ukeplan.