Dette nettstedet bruker cookies for å sikre at du får den beste opplevelsen på nettstedet vårt. Vi bruker cookies Lær mer
Filtrer etter
Vurdering
1
2
3
4
5
Fiskeruta
HelloFresh
Burger King
Lars anmeldt Fiskeruta
Frysebilen åpnet, dampen sto opp, og det luktet friskt av hav. En liten fest for sansene før maten var i fryseren.
Saron Mehari anmeldt Burger King
Ryddig lokale og maten var varm, så jeg følte meg fornøyd. Personalet virket på, og bestillingen kom raskt. Grei fastfood-opplevelse.
Ringo Star anmeldt HelloFresh
Rettende var skikkelig gode, og jeg følte meg fornøyd etterpå. Men emballasjemengden trekker litt ned. Ellers topp ukeplan.